Adwords

Adwords, Uygulama Yükleme Kampanyalarında Değişikliğe Gidiyor.

Eylül 21, 2017

Google Adwords, uygulama yükleme reklamlarını birkaç farklı kampanya modeli altından yürütüyordu. Mesela; Görüntülü reklam ağında Mobil Uygulama Reklamları menüsü ile uygulama yükleme reklamlarınızı oluşturup yönetebiliyordunuz. Google, son gönderdiği bilgilendirme mesajı ile tüm uygulama reklam yükleme kampanyalarının Evrensel Uygulama Kampanyaları altına yükseltilmesi gerektiğini ve bu reklamların 16 Ekim’den itibaren artık sadece Evrensel Uygulama Kampanyaları altından yayınlanabileceğini paylaştı.

Evrensel Uygulama Kampanyaları Nedir?

Uygulama tanıtımlarınızı daha az ayarla daha fazla platformda gösterme imkanı sağlayan bu yeni reklam biçiminde, reklam ayarlarınızın neredeyse hepsini tek bir sayfa üzerinden yapabiliyorsunuz. 25 karakterlik 4 açıklama ve başlık alanı ile reklamınız içinde metin alanlarını yönetebiliyorsunuz. Ayrıca 20 adede kadar video yükleyip Youtube reklamları içinde de reklam gösterimi alabiliyorsunuz. Bununla birlikte reklamlarınızı 20 adet resim ve bannerla destekleyebiliyorsunuz.

Bu reklam modelini bir süredir kullanan Google, hazır olduğunu düşünmüş olacak ki tüm uygulama reklamlarının geçişine 16 Ekim’e kadar yapılmasını istiyor. Bize göre halen daha birçok eksiği ve soru işaretleri olan reklam modelinin eksikliklerinin bu süreç içinde giderileceğini umuyoruz. Evrensel Uygulama Reklamları ile ilgili detaylara buradan ulaşabilirsiniz.

Şimdiden Arama Ağı, Görüntülü Reklam Ağı ve YouTube üzerindeki uygulama yükleme reklamlarınızı Evrensel Uygulama Kampanyaları üzerine taşıyarak bu reklam modeline adapte olmanızı öneririz.

Evrensel Uygulama Kampanyaları

Yorum Yok

Yorum yapın